Billboard reklamer

København – Aarhus – Aalborg – Odense

Digitale Outdoor-reklamer er det hurtigst voksende annoncemedie i Danmark i øjeblikket. Det skyldes ikke mindst den udvikling der har været i både teknologier samt antallet af muligheder for at ramme de ønskede målgrupper på tværs af byer, platforme og digitale skærmpladser. I mange storbyer i udlandet er store digitale billboards uundgåelige – det skyldes ikke mindst at Dooh annoncering (Digital out of home) medfører en meget høj involveringsgrad hos forbrugerne.

Hos Track One Digital udvikler vi os løbende og vi arbejder på at kunne tilbyde både større, flottere og flere velplacerede skærme så vi kan skræddersy det optimale tilbud i forhold til frekvens, reach mm. I dag er vores skærme udelukkende at finde på A+++-placeringer i Danmarks 4 største byer og vi kan prale af at tilbyde Skandinaviens største digitale billboard i Odense Centrum på hele 270m2.

Fordelene ved billboards reklamer

  • Billboard-reklamer skaber høj involvering og aktiverer forbrugernes adfærd
  • Billboard-reklamer opfattes ikke som påtrængende og forstyrrende af forbrugerne
  • Billboard-reklamer kan ikke fravælges af forbrugerne
  • Firmaer der benytter digitale Billboard-reklamer opfattes af forbrugere som innovative og ”up-to date”

ODENSE

Med 270 m2 er skærmen synlig på en afstand af hele 3 km. Med den størrelse skærm er det vores – og Skandinaviens – største digitale billboard. 

KØBENHAVN

I København centrum – lige ved Nørreport Station, tilbyder vi en enestående placering i byens mest travle trafikknudepunkt. Statistikkerne viser et imponerende potentielt reach på op til 1.750.000 pr. uge.

AAHLBORG

I Aalborg – nærmere bestemt Kennedy Centret i Aalborg, har vi en 70m2 storskærm der er synlig for de pendlere der benytter de dagligt omkring 1.900 bus og togafgange ved den nærliggende station og statistikkerne herfra viser et reach på lige omkring 400.000 pr. uge

AAHRHUS

I Danmarks andenstørste by tilbyder vi en unik placering og byens eneste mulighed for full-motion, trailers, bevægelse m.m i hele Aarhus’ udendørsrum. Statistikker viser at 19% af de forbrugere der har set en outdoor-reklame har besøgt annoncørens hjemmeside inden for den seneste måned.

 

Mere end 500m2 digitale billboards i Danmarks 4 største byer.

Der kan for første gang anvendes Full motion til at vise film, trailers og Tv-reklamer på Danmarks største digitale outdoor billboards. Bliv vist i København, Aarhus, Odense & Aalborg – de 4 største byer i Danmark. Fang forbrugerne, når bevægelser og lysets kræfter tvinger forbrugerne til at reagere på deres sanser.

Eksempel på en uges landsdækkende kampagne (alle 4 byer):

  • Minimum 22.400 spots pr. uge.
  • Minimum 20 spot pr. time pr. skærm.
  • Spotlængde er 15 sek.
  • Samlet antal personer, som har mulighed for at se skærmene pr. uge (OTS): 2.3 mio. personer.

Se også vores præsentation af de forskellige billboards og muligheder her eller gå i dybden med specifikationerne her.

STAND OUT – Don’t Blend in

Skab opmærksomhed omkring dit budskab og kampagne, med kæmpe bannere på udvalgte og eftertragtet placeringer i det offentlige rum.

A+++- placeringer 

Fang forbrugerne. Med vores helt unikke placeringer, er du sikker på at forbrugerne ser lige netop din reklame.

DESIGN I STORFORMAT

Skab opmærksomhed i et format der ikke bliver overset, vi levere bannere i store og små formater.

Kontakt os og hør om dine muligheder

Kunne du være interesseret i at få dine reklamer vist i Odense City, så er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os og høre, hvad vi kan gøre for dig.

Lind Hansens Vej 9,
5000 Odense C