AALBORG

  • Reklamespots af 10 sek. varighed.
  • Minimum 3360 spots pr. uge.
  • Skærmene er tændt fra kl. 07.00 til 23.00 – 365 dage om året.
  • Mulighed for skiftende budskaber.
  • 30 spots pr. time.
  • Mulighed for at vise animationer, film m.m.

DIGITAL OUTDOOR-REKLAME I AALBORG

Digitale Outdoor-reklamer er det hurtigst voksende annoncemedie i Danmark i øjeblikket. Det skyldes ikke mindst den udvikling der har været i både teknologier samt antallet af muligheder for at ramme de ønskede målgrupper på tværs af byer, platforme og digitale skærmpladser. Hos Track One Digital udvikler vi os løbende og vi arbejder på at kunne tilbyde både større, flottere og velplacerede skærme så vi kan skræddersy det optimale tilbud i forhold til frekvens, dækningsgrad mm. I dag er vores skærme udelukkende at finde på A+++-placeringer og vi kan prale af at tilbyde. Skandinaviens største digitale billboard.

Fordelen ved at benytte digitale outdoor-reklamer.

  • Outdoor-reklamer skaber høj involvering og aktiverer forbrugernes adfærd
  • Outdoor-reklamer opfattes ikke som påtrængende og forstyrrende af forbrugerne
  • Outdoor-reklamer kan ikke vælges fra af forbrugerne
  • Firmaer der benytter digitale Outdoor-reklamer opfattes af forbrugere som innovative og ”up-to date”

Digital outdoor-reklame i Aalborg – lidt info og statistik

I Aalborg – nærmere bestemt Kennedy Centret i Aalborg, har vi en 70m2 storskærm der er synlig for de pendlere der benytter de dagligt omkring 1.900 bus og togafgange ved den nærliggende station og statistikkerne herfra viser et reach på lige omkring 400.000 pr. uge. Generelt set viser analyser at 19% af de forbrugere der har set en outdoor-reklame har besøgt annoncørens hjemmeside inden for den seneste måned. Så høj en involveringsgrad findes ikke på andre medieplatforme, hvilket gør digitale outdoor-reklamer til et fantastisk supplement til den allerede eksisterende marketingportefølje.

REKLAME PÅ NÆSTEN 70 M2 KÆMPE SKÆRM

Fang forbrugerne, hvor de er. Analyser viser, at vi 65 % af tiden er uden for vores hjem.

250.000 UNIKKE BILER HVER UGE

Mere end 1900 afgange DAGLIGT fra bus- og togstationen.

7,5 MIO. BESØGENDE PR. ÅR

7,5 mio. besøgende hvert år i Kennedy Arkaden, hvorfra der også kører toge og busser.

Potentielle antal forbrugerne/reach pr. uge

Minimum visninger pr. uge

Dage om året

Kontakt os og hør om dine muligheder

Kunne du være interesseret i at få dine reklamer vist i København City, så er du meget velkommen til at ringe eller skrive til os og høre, hvad vi kan gøre for dig.

Lind Hansens Vej 9,
5000 Odense C